2009.04.14. 13:15
A segglemez-probléma
Elvileg ma dől el, hogy mi lesz Button, a Brawn-Mercedes, és fergeteges hátsójának sorsa. Az okosabbak által felvázolt lehetséges forgatókönyvek szerint:
a) szabálytalan a cucc, és elveszik a csapat és a pilóták pontjait
b) szabályos, és akkor lefutott a VB, Button és a Brawn-csapat a világbajnok
Mi úgy érezzük, hogy ez máshogy lesz. rosszul éreztük.
A precedensek alapján valamiért a következők verziókban hiszünk:
a) A háromtagú döntőbizottság úgy gondolja, hogy a szabálykönyv itt több értelmezésre ad lehetőséget, így a Brawn nem követett el szabálytalanságot, a pontok maradnak. Mindazonáltal az FIA egyértelműsíti a szabályt, és a Brawn nem indulhat többet ezzel a konstrukcióval.
b) A fenéklemez szabálytalan, de valamilyen különös indoknál fogva a pontok maradnak, és a Brawn nem használhatja többet a cuccot.
c) A fenéklemez szabálytalan, de csak a konstruktőri pontokat veszíti el a Brawn, és Button 15 egysége megmarad.
Szerintünk ezek jöhetnek szóba, mert nem akar senki kitolni Buttonnal, jó gyerek ez, jó a csaja, meg poénkodik itt össze-vissza, és végre valami új színfolt került az élmezőnybe, de azért mégse legyen lefutott ez a VB, mert a bevételek meg a nézettség már sehol nem lesznek a Magyar Nagydíj idejére. Ross Brawnt viszont lehet kicsit szivatni, úgyis kitalál valamit, meg nyert már elég vébét a Ferrarinak.
Tűkön ülünk, egyszerűen alig bírjuk már ki, annyira kíváncsiak vagyunk...
UPDATE
Nem nyertünk (egyelőre), mivel szabályosnak minősül a diffúzor a háromtagú döntőbizottság szerint. Két út van ezután: a csapatok lemásolják azt, vagy tovább szenvednek.
Szólj hozzá!
Címkék: brawn segglemez
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.