Domenicali továbbra is ott szopatja pilótáit, ahol csak tudja, míg Mark Webber már másfél pontnál jár, így pont másféllel gyűjtött többet, mint a Scuderia Ferrari. A Renault olyan robbanékony, mint egy Tigris tank, a Brawnok továbbra is erősnek tűnnek, bár Glock őket is meghülyíthette volna az egész mezőnnyel együtt, ha nem támadja be a monszun Szepángot...

Egy héttel ezelőtt még úgy gondoltuk, tán elkezdhetnénk imádkozni, nehogy már Barrichello világbajnoki címet nyerjen, de most már várjuk az olasz nagydíjat, ahol Ross Brawn majd az utolsó körben szól a csapatrádión Rubensnek, hogy engedje át a vezető pozíciót csapattársának, Jenson Buttonnak, mert a csapatérdek így kívánja.

Glock úgy lett harmadik, hogy egyrészt úgy gondolta, simán nyerhet, másrészt pedig amikor leintették a futamot, még a második helyen állt, de Nick Heidfeld tudta, hogy az ezüstérem neki jár, mivel a leintés előtti kört még ő fejezte be a második pozícióban.

Miután elöntötte a víz a pályát, és a sofőrök várták, a hogyan továbbot, kiderült, hogy van lány a mezőnyben annak ellenére, hogy Danica Patrick maradt az IndyCarban. Mark Webber az egész versenypályát végigjárta Annyira veszélyes! Ugye ti sem akartok már itt szenvedni? jelmondataival, és a versenybírák is így látták a helyzetet, így végül 23 körrel a vége előtt eldőlt a félpontok sorsa. Persze csak nem hivatalosan, mert manapság csak napokkal a futam vége után van valódi végeredmény...

Alonso guruló téglájával is versenyben tudott maradni, de a többszörösen sújtott Massának már nem jött be a nehéz autó. Vettel gyakorlatilag most se tudott végigmenni, de ahogyan a szupertehetséges Buemit is, a futottak még kategóriában őt is regisztrálta a kompjuter, (Buemi esetében még mindig azon röhögünk, hogy "Szohhi, nem ákártám ám belémenni kávicságy!"), mint ahogyan régi ellenségünket, a selyem- és zongoristafiú Adrian Sutilt is, akit mellesleg az egész verseny alatt nem is láttunk.

Továbbá megjegyeznénk, hogy a Red Bull/Toro Rosso csapat(ok) négy pilótájából három a Sebestyén névre hallgat, a pilóták 25%-a német lobogó alatt versenyez, a Brawn beizzítása óta pedig a csapatok 30%-a az Egyesült Királyságban székel.

Újabb távolkeleti, majd homokos verseny a láthatáron: két hét múlva Sanghaj, rá egy hétre Szahír.

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyorod.blog.hu/api/trackback/id/tr821048092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.04.05. 20:40:32

'Ha teljesen elsötétül a kép, eljön a te időd, Gyula' - Ezt vajon tényleg ekkora oltásnak szánta Palik? :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.04.05. 23:03:25

én, aki tanúja voltam palik laci dakar-kamionos tolatásának az előző munkahelyemen, csak kacagni tudok.

meg a forma1-en is :)

brabham · http://mogyorod.blog.hu 2009.04.06. 09:12:46

@_benito: Nem véletlenül cirkusz a neve, de mi sem a komolyabbik felénél nyúlunk hozzá...:)
süti beállítások módosítása